وظاائف في هيئة تقنية المعلومات (الموقع)

    • وظاائف في هيئة تقنية المعلومات (الموقع)

      الوظائف :: الوظائف الحاليةإن هيئة تقنية المعلومات هي هيئة حكومية مستقلة، تعمل على توفير خدمات الحكومة الإلكترونية للأفراد وقطاع الأعمال في سلطنة عمان، إضافة إلى تأسيس صناعات مبنية على المعرفة، وخلق مجالات عمل للشباب العماني، كما تسعى لتسهيل تقديم الخدمات الصحية وفرص تعليمية أفضل، وكذلك السعي لإستدامة تطوير قطاع السياحة والتنمية الإجتماعية، إضافة إلى جذب الإستثمارات الأجنبية، كما أن الهيئة هي الجهة المختصة بتوفير الإستشارات حول أفضل التطبيقات والأساليب في مجال تقنية المعلومات والإتصالات (ICT).

      هذا ويتوفر لدى هيئة تقنية المعلومات الوظائق التالية:

      Assistant Project Specialist
      Date Posted: 19 Jun 2010


      Division: Digital Society Development Division
      Reporting: To Project Manager
      Overview:
      To assist the project manager in the daily operational requirements, support the efficient and effective functioning of the project, through the provision of support to the administrative and operations of the project.



      Contract Management Specialist
      Date Posted: 16 Jun 2010


      Division: Strategic Planning
      Reporting To: Investment and Sourcing Manager
      Overview:
      Responsibilities
      The Contracts Management Specialist is responsible for developing, maintaining and ongoing management of sourcing and outsourcing contracts. The Contracts Management Specialist is also responsible for developing and maintaining relationships with vendors and suppliers, participating in developing contracts and RFPs for ITA divisions, negotiating contracts, and managing the ongoing changes and updates to existing contracts.





      CEO Office Manager
      Date Posted: 13 Jun 2010


      المسمى الوظيفي: مدير مكتب الرئيس التنفيذي
      القسم: مكتب الرئيس التنفيذي
      المسؤول المباشر: الرئيس التنفيذي للهيئة
      مسؤوليات الوظيفة :
      الاشراف على الموظفين التابعين لمكتب الرئيس التنفيذي

      تنسيق اللقاءات والاتصالات بين الرئيس التنفيذي والمسؤولين داخل وخارج الهيئة

      الاشراف على توزيع كافة المكاتبات المحالة من مكتب الرئيس التنفيذي الى القطاعات ومتابعتها

      اعداد المذكرات والتقارير الفترية الى الرئيس التنفيذي عن سير العمل بالمكتب

      الاشراف على تنظيم عقد الاجتماعات الرسمية للرئيس التنفيذي واعداد جداول الاعمال والاجتماعات ومحاضرها ومتابعة ما يصدر عنها من توصيات

      تقديم المقترحات المناسبة لتطوير اعمال المكتب

      الاشراف على الارشيف الخاص بمكتب الرئيس التفيذي

      اعداد تقارير تقييم الاداء الوظيفي لموظفي المكتب .

      اي اعمال اخرى يكلف بها من قبل الرئيس التنفيذي




      Relationship & Advisory Consultant
      Date Posted: 13 Jun 2010


      Division: Governance & Advisory Division
      Reporting To: Relationship & Advisory Unit Manager
      Overview:
      The Job holder will be responsible about actioning advisory requests assigned as per the Governance & Advisory Division Processes. She/he should be capable to evaluate requests coming from different government entities and develop appropriate solutions accordingly. Also, the job holder must advise, present, and promote the suggested solution to ITA and its clients. The candidate must poses solid technical and management skills.




      كيفية التقديم للوظيفة

      أرسل السيرة الذاتية إلى العنوان التالي في مدة أقصاها أسبوعين من تاريخ نشر الإعلان:

      :To apply please forward your CV to

      vacancies@ita.gov.om


      يرجى تسليم الطلبات عن طريق البريد الإلكتروني إلى العنوان المذكور أعلاه



      سيتم إبلاغ المرشحين المختارين حول مواعيد المقابلات الشخصية خلال شهر من تاريخ استلام طلباتهم عن طريق البريد الإلكتروني. علما بأن على من لم يتم الإتصال به خلال المدة المذكورة أن يعلم أنه تعذر مواصلة النظر في طلبه.




      www.ita.gov.om

      ita.gov.om/ITAPortal_AR/Services/ITA_Jobs.aspx?LID=2





      والله ولي التوفيق
    • مشــــــــــــــــــــــــــــــكور
      [FONT="Arabic Typesetting"][SIZE="6"]
      [COLOR="DarkGreen"]إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم .. وإذا كان اليوم سوف يجمع أوراقه ويرحل .. فلديك الغد.. لا تحزن على الأمس فهو لن يعود ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل واحلم بشمس مضيئه في غد جميل
      [/FONT]
      :d
    • مشكور ع تنبيهك لنا بهالاعلان
      يا رب توفق جميع الشباب والشابات نشالله


      Division: Digital Society Development Division
      Reporting: To Project Manager
      Overview:
      To assist the project manager in the daily operational requirements, support the efficient and effective functioning of the project, through the provision of support to the administrative and operations of the project.



      Contract Management Specialist
      Date Posted: 16 Jun 2010


      Division: Strategic Planning
      Reporting To: Investment and Sourcing Manager
      Overview:
      Responsibilities
      The Contracts Management Specialist is responsible for developing, maintaining and ongoing management of sourcing and outsourcing contracts. The Contracts Management Specialist is also responsible for developing and maintaining relationships with vendors and suppliers, participating in developing contracts and RFPs for ITA divisions, negotiating contracts, and managing the ongoing changes and updates to existing contracts.





      CEO Office Manager
      Date Posted: 13 Jun 2010


      المسمى الوظيفي: مدير مكتب الرئيس التنفيذي
      القسم: مكتب الرئيس التنفيذي
      المسؤول المباشر: الرئيس التنفيذي للهيئة
      مسؤوليات الوظيفة :
      الاشراف على الموظفين التابعين لمكتب الرئيس التنفيذي

      تنسيق اللقاءات والاتصالات بين الرئيس التنفيذي والمسؤولين داخل وخارج الهيئة

      الاشراف على توزيع كافة المكاتبات المحالة من مكتب الرئيس التنفيذي الى القطاعات ومتابعتها

      اعداد المذكرات والتقارير الفترية الى الرئيس التنفيذي عن سير العمل بالمكتب

      الاشراف على تنظيم عقد الاجتماعات الرسمية للرئيس التنفيذي واعداد جداول الاعمال والاجتماعات ومحاضرها ومتابعة ما يصدر عنها من توصيات

      تقديم المقترحات المناسبة لتطوير اعمال المكتب

      الاشراف على الارشيف الخاص بمكتب الرئيس التفيذي

      اعداد تقارير تقييم الاداء الوظيفي لموظفي المكتب .

      اي اعمال اخرى يكلف بها من قبل الرئيس التنفيذي




      Relationship & Advisory Consultant
      Date Posted: 13 Jun 2010


      Division: Governance & Advisory Division
      Reporting To: Relationship & Advisory Unit Manager
      Overview:
      The Job holder will be responsible about actioning advisory requests assigned as per the Governance & Advisory Division Processes. She/he should be capable to evaluate requests coming from different government entities and develop appropriate solutions accordingly. Also, the job holder must advise, present, and promote the suggested solution to ITA and its clients. The candidate must poses solid technical and management skills.




      كيفية التقديم للوظيفة

      أرسل السيرة الذاتية إلى العنوان التالي في مدة أقصاها أسبوعين من تاريخ نشر الإعلان:


      :To apply please forward your CV to




      يرجى تسليم الطلبات عن طريق البريد الإلكتروني إلى العنوان المذكور أعلاه






      سيتم إبلاغ المرشحين المختارين حول مواعيد المقابلات الشخصية خلال شهر من تاريخ استلام طلباتهم عن طريق البريد الإلكتروني. علما بأن على من لم يتم الإتصال به خلال المدة المذكورة أن يعلم أنه تعذر مواصلة النظر في طلبه.





      www.ita.gov.om

      ita.gov.om/ITAPortal_AR/Services/ITA_Jobs.aspx?LID=2





      والله ولي التوفيق[/QUOTE]