..Peugeot 208 ..2013

    • ..Peugeot 208 ..2013

      S.O.OM@N

      [B]Peugeot
      208
      [/B]

      [B]Peugeot 208[/B]

      في ربيع عام 2012 ، وبيجو إطلاق نموذجها الجديد في الجزء "ب" (سيارة صغيرة). سوف تكون متاحة بيجو 208 في اثنين من الأساليب هيئة مميزة ؛ 3 -- و 5 من الباب.
      اليوم ، عندما خلق سيارة قادرة على مناشدة وتوحيد مجموعة واسعة من العملاء المتغيرة مع التوقعات ، والتجديد البسيط لم يعد كافيا. لذا ، منذ البداية ، اعتمدت "A9" مشروع اصلاح مواصفات الأكثر طموحا من أي وقت مضى القيام به مارك لإنشاء المركبة التي تمثل قفزة جيل صحيح.
      بيجو لم يتردد في كتابة كتاب القواعد ، مع الرغبة في إعادة اختراع للمبادئ التي النجاح من الرموز مثل 205 ، 206 و 207 ، وبنيت على "إعادة توليد' لهم ، لإنشاء : 208 وبيجو.
      الأسلوبية إعادة توليد
      بيجو 208 لتعطي شكلا وتهذب رموز جديدة الجمالية من انطلاقها. 'العائم' مصبغة التوقيع الضوء ، ومصابيح "يرتد" الخلفية -- تم تصميم كل تفصيل في وئام كامل مع توازن السيارة ، ومنظم من قبل "العمود الفقري" الانطباع الذي يظهر حتى على السطح.منحوتة ، الرياضية ، نقية ومتطورة ، على غرار مشاريعها في انطلاقها نحو الحداثة جددت وجذابة ، مما يوحي اللذه والطاقة ، ونعومة وفساد. لقد أعطيت هيئة الأساليب اثنين من العلاجات مختلفة تماما ، مع نمط من لوحة ربع إصدار ثلاثة أبواب باستدعاء أحد أشقاء اللامع المسنين.
      مريح إعادة توليد
      الداخلية تواصل الوعد الابتكار تماما مثل نمط الخارجي. فاصل حقيقي من واقع ما ذهب من قبل ، وتتجاوز القيود الفنية المعترف بها والمراجع الثقافية ، وكانت الصكوك والضوابط تماما إعادة التفكير كليا لتصبح بديهية وواضحة. وتتمركز حول أنهم المقود الصغيرة ، جنبا إلى جنب مع لوحة أجهزة القياس مرتفعة اعطاء معلومات في لمحة وشاشة كبيرة تعمل باللمس. هذه "الفرقة" يربط مع ساكنيه ويساهم في التطبيق العملي ، وسلامة وجودة ونقاء التصميم الداخلي ، فضلا عن الأحاسيس القيادة.
      البيئية إعادة توليد
      من خلال تحقيق متوسط ​​انبعاثات CO2 34g/km أقل من 207 ، 208 بيجو يأخذ زمام المبادرة في فئتها. محركها أحدث جيل من التكنولوجيا واستخدام النظام الهجين الصغير البريد المبادرة على جميع إصدارات تقريبا إضافة إلى تحسينات على السيارة من حيث الوزن والحد من الديناميكا الهوائية.
      مع خمسة طرازات ، أربعة منها مجهزة مع الجيل الجديد وإيقاف بدء تشغيل النظام (البريد المبادرة) ، ومجموعة الديزل يبدأ في 87g/km من CO2 (تقديم الاقتصاد في استهلاك الوقود من 83.1 ميلا في الغالون) وأبدا يتجاوز 99g! 208 بيجو تطلق مجموعة جديدة من محركات البنزين 3 أسطوانات ، 1.0 - 1.2 - وVTI لتر ، والتي هي فعالة بشكل خاص ، مع مجموعة ابتداء من الساعة 99g/km من CO2 (تسليم 65.7mpg).
      الأداء البيئي من 208 مستمر ، مع 25 ٪ من "المواد الخضراء" (المعاد تدويرها أو من أصل طبيعي) التي تشكل كتلته من البوليمرات ، وهي تدخل مرحلة جديدة من حيث التصميم الايكولوجية. كما أولى العالم ، مصنوعة المصد الخلفي والمروحة باستخدام هذه المواد تماما. وهذا النوع من المصد وحدها تسمح لإنقاذ في تصنيع 1600 طن من الوقود سنويا.
      إعادة توليد تجربة القيادة
      بيجو 208 يجدد تجربة القيادة ، وعاملا رئيسيا في الحمض النووي من كل بيجو :
      نظرا لعجلة القيادة الصغيرة التي توفر بيئة العمل الجديدة ، ويواجه السائق خفة الحركة قيادة جديدة تماما ،
      نظرا لمستوى جديد من الراحة بين الهندسة وعقد الطرق ، ونتيجة للخبرة التاريخية للانطلاقها من حيث التعليق والفوائد من الاكتناز ، وخفض الوزن للسيارة.

      In the spring of 2012, Peugeot will launch its new model in the 'B' (Supermini) segment. The Peugeot 208 will be available in two distinct body styles; 3- and 5-door.Today, when creating a vehicle capable of appealing to and uniting a wide variety of customers with ever changing expectations, simple renewal is no longer enough. Therefore, from the outset, the 'A9' Project adopted the most ambitious specification overhaul ever undertaken by the Marque to create a vehicle that represents a true generation leap.Peugeot has not hesitated to rewrite the rulebook, with the desire to reinvent the principles on which the success of icons like the 205, 206and 207 were built and to 're-generate' them, to create: The Peugeot 208.
      Stylistic re-generation
      The Peugeot 208 gives form to and refines the new aesthetic codes of the Marque. 'Floating' grille, light signature, 'boomerang' rear lamps - each detail is designed in complete harmony with the balance of the car, structured by a 'spine' the impression of which is even visible on the roof. Sculpted, athletic, pure and sophisticated, its style projects the Marque towards a renewed and attractive modernity, suggesting sensuousness and energy, smoothness and mischief. The two body styles have been given entirely different treatments, with the style of the quarter panel of the three-door version recalling one of its illustrious older siblings.
      Ergonomic re-generation
      The interior continues the promise of innovation just like the exterior style. A true break from what has gone before, beyond the recognised technical constraints and cultural references, the instruments and controls have been completely re-thought to become entirely intuitive and clear. They are positioned around a small steering wheel, combined with an elevated instrument panel giving information at a glance and a large touch screen. This 'ensemble' connects with its occupants and contributes to the practicality, the safety, the quality and purity of the interior design, as well as to the driving sensations.
      Environmental re-generation
      By achieving average CO2 emissions of 34g/km lower than the 207, the Peugeot 208 takes the lead in its segment. Its latest generation engine technology and the use of the e-HDi micro-hybrid system on virtually all versions add to the vehicle's improvements in terms of weight reduction and aerodynamics.
      With five models, four of which are equipped with the new generation Stop & Start System (e-HDi), the diesel range starts at 87g/km of CO2 (delivering fuel economy of 83.1 mpg) and never exceeds 99g! The Peugeot 208 introduces a new range of 3-cylinder petrol engines, 1.0- and 1.2-litre VTi, which are particularly efficient, with a range starting at 99g/km of CO2 (delivering 65.7mpg).
      The environmental performance of 208 continues, with 25% of 'green materials' (recycled or of natural origin) making up its mass of polymers, it enters a new era in terms of eco-design. As a world first, the rear bumper and the fan assembly are made entirely using these materials. This type of bumper alone will permit a saving in manufacturing of 1600 tonnes of fuel a year.
      Re-generation of the driving experience
      The Peugeot 208 renews the driving experience, a key factor in the DNA of every Peugeot:
      Due to the small steering wheel which provides new ergonomics, the driver experiences a completely new driving agility,
      Due to a new level of engineering between comfort and road holding, the result of the historical expertise of the Marque in terms of suspension and the benefits from the compactness and reduced weight of the vehicle.









      ...




      الثقة بالله أزكى أمل . والتوكل عليه أوفى عمل S.O.OM@N Instagram : abidesign99